domingo, 25 de noviembre de 2018

AUTUMN HOUSE

Hello friends!!!
When I saw the Mod Board this month I knew I had to participate.This year autumn has penetrated inside ma and I feel its essence deep inside of me.
When I saw the photo,the first thing that caught my attention was all the natural elements,espacially the three with house.And so the idea came to me.I had to create and old chipped house with a lot of moss and elements of Autunm,like the mushrooms,the red berries, fallen leaves of trees, wooden trunks and of course the deer and the crow very predominant in this epoch.
And this has been the result I hope you like it as much as I do,I have a lot of fun ;


                            ******************************************

Hola amigos,cuando vi el Mod Board del mes de Noviembre que nos proponia Mixed Media & Art supe que tenia que participar en él,(de algo tenia que servirme la obsesion que tengo año por el Otoño,jajajaj).
Lo primero que me llamo la atencion del Mod Board fue la bellota(que es un elemento que me atrae muchisimo) y la entrada a esa casa con un arbol de por medio con hojas de colore otoñales.Entonces supe de sobra que este era un reto hecho a medida para mi y tenia clara la idea,queria crear una casa vieja y desconchada con un monton de musgo y de elementos naturales,como si la propia naturaleza se la estuviera tragando,ademas de incluir el ciervo y el cuervo que estan muy presentes en esta epoca del año.
Pero bueno os paso el resultado espero que os guste tanto como a mi,yo he disfrutado un monton haciéndola.
Besitos ;)

FACEBOOK

INSTAGRAM

Youtube




This is my project.








I leave you with the video of how I made the house.
Os dejo también un poquito del proceso de como he dado color y textura a la casa.



                






3 comentarios:

  1. This is beautiful! Thank you for joining Mixed Media & Arts "Poetry" Challenge!

    ResponderEliminar
  2. Stunning fairy house! Thank you for joining us at ММА December challenge. Olya from DT

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar